Utolsó frissítés: 2020-07-29

Szavazás

Segítse munkánkat! Ön mivel foglalkozik?

Tervezés
Kivitelezés
Gyártás - képviselet
Kereskedelem
Építkezem, építkezni fogok
Lakást, munkahelyet rendezek be
Egyéb

Könyv

Zöldtetők

Épinfó szakmai katalógus

www.epinfo.hu


Médiaajánlat

(Utolsó frissítés: 2020.06.02.)

 

1./ AZ ÉPINFÓRÓL

Az Épinfó a Napház Építésziroda Kft. 2003 óta működő szakmai információs szolgáltatása. Fő profilja szerint katalógus, amely az építőanyagok, épületfelszerelési, -berendezési, kertépítési termékek, kapcsolódó szolgáltatások hazai választékát rendszerezi. Kiegészítő rovatok:

  • AKTUÁLIS: hírek, események, újdonságok
  • SZAKCIKK: szakmai cikkek, termékismertetők
  • SZAKKÖNYV: a témához kapcsolódó könyvek bemutatása a Libri kínálatából
  • BLOG: a tervezési munka és az Épinfó szerkesztése közben szerzett tapasztalatok

 

2. MEGJELENÉSI LEHETŐSÉGEK

 

2.1 Regisztráció a katalógus oldalakra

 

Alapregisztráció

Az Épinfó látogatóinak többsége (2020. május: 86,3%) az internetes keresőkből érkezik, az egyes oldalak témájához kapcsolódó kereső kifejezésekre. Így a regisztrációval célzott, értékes látogatói kör érhető el. Az alapregisztrációt - amely az Épinfó indulása óta térítésmentesen vehető igénybe - kedvező tartalommal tudjuk biztosítani: Cége neve, kapcsolódó honlapja egy néhány mondatos, gyártott, forgalmazott termékeikre, szolgáltatásaikra vonatkozó leírással együtt megjelenik valamennyi érintett témaköri oldalunk találati listájában, illetve a Partnereink menüpont alatti Cég-adatlapon.

 

Kiemelt megjelenés

Az alapregisztrációt kiegészítő logó és/vagy címadatok térítés ellenében jelentethetők meg. A kiemelt megjelenés különböző változatai tartósan jó helyezést, előnyösebb formai megjelenést biztosítanak a találati listákban.

 

Kiegészítő információk:

  • A térítéses megjelenés 1 évre szól. Meghosszabbítás hiányában a további megjelenés formája: díjmentes alapregisztráció.
  • A listák sorrendjét egyrészt a megjelenés formája határozza meg (Kiemelt/1-3 vagy díjmentes), másrészt az egyes csoportokon belül nem az ABC, hanem az új regisztráció (vagy a későbbiekben a megújítás) dátuma. A jobb helyezés érdekében díjmentes alapregisztráció választása esetén is javasolt a rendszeres megújítás.
  • Az Épinfó témájához kapcsolódó tevékenység esetén a díjmentes alapregisztrációt hosszú távon biztosítani tudjuk, melynek feltétele a kapcsolatfelvételhez szükséges adatokat is tartalmazó, magyar nyelvű, működő internetes honlap. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ingyenes tárhelyen és/vagy ingyenes domainnév alatt található honlap díjmentes regisztrációjára, vagy a korábbi regisztráció megújítására katalógusunkban már nincs lehetőség.
  • Más katalógusok, linkgyűjtemények számára csak korlátozott megjelenést tudunk biztosítani.
  • Jelenleg https:// előtag megjelentetésére még nincs lehetőség.

A Partnereink menüpont alatt ellenőrizheti, hogy Cége a korábbi regisztráció alapján szerepel-e már az adatbázisban. A regisztráció feltételei az alábbi megrendelőlapon olvashatóak:

 

Megrendelőlap letöltése a regisztrációhoz »

 

2.2 Aktuális rovat

Ezeken az oldalakon az Épinfóhoz beérkező, új termékekről, szolgáltatásokról, kiállításokról, rendezvényekről, oktatásról, stb. szóló híreket, sajtóközleményeket jelentetjük meg. Ez díjmentes lehetőség, de a megjelenés nem garantált. A hírekre, cikkekre, programajánlókra mutató hivatkozások rövidhírként megjelennek a kezdőlapon, illetve az Aktuális rovat időrendi oldalán, teljes szövegük pedig a hír/cikk saját oldalán olvasható. A rövidhírek megjelen(het)nek a témában hozzájuk kapcsolódó katalógus oldalakon is, így az információ célzott közönséghez is eljuttatható.

 

2.3  Szakcikk rovat

Itt az Épinfó tematikájához kapcsolódó, műszaki jellegű szakmai cikkek, termékismertetők megjelentetésére van mód, amely egyszeri térítési díjért évekre szóló megjelenési lehetőséget biztosít. Leglátogatottabb oldalaink körében számos, akár évekkel ezelőtt megjelent szakcikk oldal is megtalálható. 

 

2.4 Google Ads hirdetések megjelentetése

Az Épinfó oldalaira a témához kapcsolódó szöveges és képes hirdetések, a katalógus oldalak fejlécében megjelenő bannerek a Google Adsense hálózatból érkeznek. Ha szeretne hirdetéseket megjelentetni az Ön terméke, szolgáltatása iránt érdeklődő látogatóink számára, ezt a Google Ads hirdetési rendszer segítségével teheti meg.  

 

3. LÁTOGATOTTSÁG

Az aktuális látogatottsági adatokról Google Analytics jelentést tudunk küldeni.

 

4. KAPCSOLATFELVÉTEL

Az Épinfó szerkesztett katalógus, a regisztráció nem közvetlen online formában történik. A jelentkezéshez szükséges megrendelőlap kinyomtatatását követően kérjük, hogy azt kitöltve, Cége nevét feltüntetve, aláírva beszkennelve e-mailben juttassa el részünkre. Ha regisztrációja megfelel a fentiekben leírtaknak, rövid időn belül megjelentetjük az adatbázisban, amelyről e-mailben visszajelzést küldünk.

 

Szakcikk megjelenéssel kapcsolatban kérem, keressen meg a naphaz@naphaz.hu e-mail címen.

Szerkesztő: Szabó Adrienn okl. építészmérnök

Aktuális - Hír, cikk, ajánló

Lakásépítés: a csökkenés járvány nélkül is várható volt

Hírek 2020. 07. 15.

Megjelent az Építési Piaci Prognózis 2023 frissítése

Az évente épített új lakások számának csökkenése a lakáspiaci élénkítési kísérlet kifulladása miatt a veszélyhelyzet nélkül is várható volt, vélik a független Építési Piaci Prognózis készítői. A 2019-re meglehetősen pontos előrejelzést adó anyag vezető elemzője, Varga Dénes ma is reálisnak tartja 2020-ra, a tavalyinál 25 százalékkal kisebb lakásszámot: a 2019-re jelzett 21 500 darabhoz képest a valóságban 21 127 lakás épült meg, az idei várakozás pedig 16 650 lakóegység. A szakember évek óta hangsúlyozza: lakáspiaci stabilitást nem lehet pusztán befektetői célú vásárlókra alapozni. Ehelyett a nem megfelelő lakásban élő, vagy lakással nem rendelkező családok fizetőképességét kell erősíteni


Szakcikk

Szilárd alapra lehet nagy dolgokat építeni

Építőanyagok 2020. 07. 29.
30 évvel ezelőtt alapították a Lasselsberger Kft-t, amely egy gyors névmódosítást követően Lasselsberger-Knauf néven hamar a hazai építőanyaggyártás egyik meghatározó szereplője lett. Az elmúlt három évtizedben termékei és innovációi révén a cég nem csak Magyarországon vált ismertté és jó pár termékkategória tekintetében piacvezetővé, de a régióban is komoly hídfőállásokat épített ki. Egy országokon túlívelő sikertörténet, ami Veszprémből indult

Szavazás

Segítse munkánkat! Ön mivel foglalkozik?