Utolsó frissítés: 2024-04-15

Szavazás

Segítse munkánkat! Ön mivel foglalkozik?

Tervezés
Kivitelezés
Gyártás - képviselet
Kereskedelem
Építkezem, építkezni fogok
Lakást, munkahelyet rendezek be
Egyéb

Könyv

Kőmunkák a kertben és a ház körül

Épinfó - Aktuális

< >

Fine Living Expo Budapesten

Hírek 2009. 10. 08.

A fényűzés sokszínű világa

„Több mint 90 kiállító közel négyezer négyzetméteren három napon át mutatja be a fényűzés sokszínű világát a budapesti VaM Design Centerben. A 2009. december 4. és 6. között megrendezendő Fine Living Expo a prémium termékek és szolgáltatások első nagyszabású bemutatója lesz Magyarországon, s reményeink szerint közelebb hozza egymáshoz a luxuspiac szereplőit, a média képviselőit és a fogyasztókat.“ – mondja Zsoldos Vanda, a Magyarországon egyedülálló rendezvényt szervező Stamford Global Csoport expo projekt menedzsere.

A Fine Living Expo a legkiválóbb áruk és szolgáltatások fóruma kíván lenni. Egy olyan seregszemle, amely az igazi ínyenceknek, a kifinomult ízlésűeknek, a csúcsvezetőknek, az igényeseknek vonultatja fel a legjobb brandeket. Az expón 4 kategóriában jelennek meg a kiállítók: Food & Drink, Lifestyle, Home & Design, Fashion & Style. Így az ide látogatók számára valóban feltárul az elsőrangú termékek a legmagasabb szintű szolgáltatások fantasztikus gazdagsága. Néhány név a résztvevők közül: Roberto Cavalli, Furla, Dayan Diamonds, BoConcept, Empír Enteriőr, Billerbeck, Telki Magánkórház, Tópark, Kogart, Herendi Porcelán Manufaktúra, Forever Living, Wasabi, Max City, Pernod-Ricard - Chivas Regal, The Scottish Corner.

A Fine Living Expót divatbemutatók (Calvin Klein, La Perla, Héjja Trend Line), Herczeg Ágnes a londoni WSET szakon diplomát szerző borszakértő vezetésével tartott borkóstolók, valamint koncertek (Zséda, Kapócs Zsóka) színesítik.

A kiállításhoz Fine Living Fórum néven az iparág nagyjait felvonultató szakmai konferencia is kapcsolódik, amelyen a piac helyzetét, jövőbeni kilátásait, valamint a magyarországi és nemzetközi trendeket elemzik rangos magyar és külföldi szakemberek. Miként hat a válság a luxuspiacra? Vajon valóban egy új szemlélet kialakulásának vagyunk tanúi a magyar kereskedelemben? Tényleg csak pénzkérdés-e a fényűzés? Mi a média szerepe a vásárlói igények formálásában? Ezekre a kérdésekre keresik a választ a meghívott rangos előadók, akik között egyebek mellett Amy Taylor, a Roberto Cavalli világmárka globális marketingvezetője, Petrovszky Gábor a Walker & Williams Investment Group elnöke, Karsai Gábor a Kogart Holding Zrt. vezérigazgatója és Zólyomi Zsolt, parfümőr is ott lesz.

A Stamford Global tudatában van társadalmi felelősségének, ezért úgy döntött, hogy a Fine Living Budapest Expo VIP megnyitóján egy exkluzív tombola-sorsolást tart, amelyen a kiállítók által felajánlott nagyértékű ajándékokat lehet nyerni. A tombolából befolyt teljes bevételt a Magyar Hospice Alapítványnak juttatják. A rendezvény ideje alatt, pedig folyamatosan felhívják a látogatók figyelmét arra, hogy a tombolán való részvételen túl is támogassák a Magyar Hospice Alapítvány tevékenységét.

Az eseményeket szervező Stamford Global Csoport az üzleti és szakmai rendezvények, konferenciák, kiállítások, workshopok nemzetközi szinten is kiemelkedő képviselője.

Bécs, Varsó, Koppenhága, Moszkva, Dubai – néhány azok közül a városok közül, ahol a cég neve egyet jelent a csúcsminőséggel és a széleskörű szakismerettel. A Stamford Global hírneve annak a több mint ötszáz rendezvénynek köszönhető, amelyet fennállása óta nagy sikerrel bonyolított le. Ezek vezetői között olyan világklasszisokat tudhat magáénak, mint Dr. Paul Evans, a világ egyik legnevesebb üzleti iskolájának, az INSEAD-nak a professzora; Dr. Gareth Jones, Európa legnagyobb üzleti iskoláinak vendégelőadója, aki a Times című lap szerint egyike az üzleti világ 50 legbefolyásosabb gondolkodójának; Dr. Daniel Thornley, az Economist Group volt elnökhelyettese; valamint Dr. Lynda Gratton, a London Business School professzora, aki szintén a TOP 50 Thinker egyike. A Stamford Global Csoport idei rendezvényei közül kiemelkedik a CEEHR 09, amely a közép és kelet-európai régió HR vezetőinek, a CEEMS 09, a térség marketing irányítóinak és a CEE IT 09, mely az információtechnológia szakembereinek csúcstalálkozója. A cég workshopokat, menedzsment tréningeket tartott már egyebek mellett a Philip Morris, a Coca-Cola, az Ericsson, az IBM, a Microsoft, az Unicredit, vagy a Vodafone vezetőinek.

Forrás: Stamford Global (Hungary) Kft.

< >
Kapcsolódó katalógus oldal(ak):
Lakberendezés

Aktuális - Hír, cikk, ajánló

Áttevődik a hangsúly: erőteljesebben jelentek meg az elmúlt évek termékei a Contrumán

Gyártói hírek, cikkek 2024. 04. 15.

A Hörmann immáron kilépett a garázskapu gyártó egyszerű szerepéből

A Hörmann Hungária Kft. 2024-ben ismét részt vett a Contruma építőipari kiállítás- és vásáron, amelyen most először volt érezhető az a hangsúlyeltolódás, mely a cég portfólióját az elmúlt pár évben jellemezte: a garázskapuk és meghajtások mellett, már szinte nagyobb szerepet kaptak a beltéri- és bejárati ajtók.

Szakkönyv

Hefter László

Iparművészet 2023. 11. 27.

Hefter László Ferenczy Noémi-díjas üvegművész a magyarországi síküvegművészet megújítója és az üvegrestaurálás tradíciójának elkötelezett folytatója. Építészeti üvegmunkáival az alkalmazott iparművészethez, kabinet üvegfestményeivel a képzőművészethez, restaurátori munkáival a művészettörténethez járult hozzá kiemelkedően

Szakcikk

Mikor válasszunk tolóajtót, rejtett ajtót, technikai ajtót?

Nyílászárók 2023. 05. 03.
Egy lakás berendezése során rendkívül fontos, hogy a megfelelő belső nyílászárókat válasszuk ki. Lényeges szempont a praktikusság, a gazdaságosság és nem utolsósorban az esztétikum. Nézzük meg, hogy mikor milyen belső ajtókat érdemes választanunk

Szavazás

Segítse munkánkat! Ön mivel foglalkozik?