Utolsó frissítés: 2024-04-15

Szavazás

Segítse munkánkat! Ön mivel foglalkozik?

Tervezés
Kivitelezés
Gyártás - képviselet
Kereskedelem
Építkezem, építkezni fogok
Lakást, munkahelyet rendezek be
Egyéb

Könyv

Kőmunkák a kertben és a ház körül

Épinfó - Aktuális

< >

"Építő marketing" Szeminárium

Hírek 2008. 12. 12.

Első alkalommal kerül megrendezésre az építőiparban marketing területen dolgozó szakemberek számára 2009. február 12-én az „Építő marketing” Szeminárium a TFH+E szakkiállítás és konferencia kísérőrendezvényeként.

Az építőipart is érintő gazdasági válság miatt most különösen fontos, hogy a vállalatok minden marketingre szánt forintot a leghatékonyabban költsenek el. Ehhez kínál ismeretanyagot, ötleteket, jó példákat, nyújt új gondolkodásmód kialakítására eszközöket vagy éppen segít felfrissíteni a korábban megszerzett tudást az „Építő marketing”, speciálisan az építőiparban, a marketing különböző területein dolgozó szakembereknek.

A témákat egy előzetes felmérés alapján állították össze a szervezők, így a legnagyobb érdeklődésre számot tartó – marketing eszközök széles palettáját felvonultató – előadássorozatra számíthatnak a jelentkezők. Az előadók olyan vállalatok szakemberei, akik az adott terület legjártasabb képviselői közé tartoznak.

Tervezett program:

  • 8:30-9:00 Regisztráció
  • 9:00-9:10 Köszöntő – Kiss Zoltán, TFH+E, Expositor Kft., kereskedelmi igazgató
  • 9:10-9:50 Stratégiai tervezés - Varga Krisztina, Futureal Csoport, marketing igazgató
  • 9:50-10:30 Látványos építkezés kommunikációban – avagy integrált kampányok tervezése – Pénzes Anna, MediaSpirit Consulting, ügyvezető
  • 10:30-10:40 Kávészünet
  • 10:40-11:20 Public Relations – Rajki Diána, Build&Invest Marketing Tanácsadó Kft./Wienerberger Téglaipari zRt., marketingvezető
  • 11:20-12:00 Sales Promotion – Customer Emotion – Dicsőfi Balázs, CDA-Group ügyvezető igazgató
  • 12:00-13:30 Ebédszünet, a kiállítás megtekintése
  • 13:30-14:30 „Hogyan adjuk el ötleteinket feletteseinknek”: Dale Carnegie módszerrel – Pézsa Noémi, Dale Carnegie Magyarország tréner
  • 14:30-14:40 Kávészünet
  • 14:40-15:20 Gerillamarketing – Kaizer Gábor, Revision Kft., stratégiai igazgató
  • 15:20-16:00 Online marketing – Damjanovich Nebojsa, tanácsadó és tréner

További információ a szemináriummal kapcsolatban a www.epitomarketing.uw.hu és a www.buildmarketing.hu oldalakon olvasható, vagy az info@buildmarketing.hu címen kérhető. Jelentkezni a honlapról letölthető jelentkezési lappal lehetséges. 

Forrás: Build&Invest

< >
Kapcsolódó katalógus oldal(ak):
Építőipari marketing tanácsadás

Aktuális - Hír, cikk, ajánló

Áttevődik a hangsúly: erőteljesebben jelentek meg az elmúlt évek termékei a Contrumán

Gyártói hírek, cikkek 2024. 04. 15.

A Hörmann immáron kilépett a garázskapu gyártó egyszerű szerepéből

A Hörmann Hungária Kft. 2024-ben ismét részt vett a Contruma építőipari kiállítás- és vásáron, amelyen most először volt érezhető az a hangsúlyeltolódás, mely a cég portfólióját az elmúlt pár évben jellemezte: a garázskapuk és meghajtások mellett, már szinte nagyobb szerepet kaptak a beltéri- és bejárati ajtók.

Szakkönyv

Hefter László

Iparművészet 2023. 11. 27.

Hefter László Ferenczy Noémi-díjas üvegművész a magyarországi síküvegművészet megújítója és az üvegrestaurálás tradíciójának elkötelezett folytatója. Építészeti üvegmunkáival az alkalmazott iparművészethez, kabinet üvegfestményeivel a képzőművészethez, restaurátori munkáival a művészettörténethez járult hozzá kiemelkedően

Szakcikk

Mikor válasszunk tolóajtót, rejtett ajtót, technikai ajtót?

Nyílászárók 2023. 05. 03.
Egy lakás berendezése során rendkívül fontos, hogy a megfelelő belső nyílászárókat válasszuk ki. Lényeges szempont a praktikusság, a gazdaságosság és nem utolsósorban az esztétikum. Nézzük meg, hogy mikor milyen belső ajtókat érdemes választanunk

Szavazás

Segítse munkánkat! Ön mivel foglalkozik?