Utolsó frissítés: 2024-04-15

Szavazás

Segítse munkánkat! Ön mivel foglalkozik?

Tervezés
Kivitelezés
Gyártás - képviselet
Kereskedelem
Építkezem, építkezni fogok
Lakást, munkahelyet rendezek be
Egyéb

Könyv

Kőmunkák a kertben és a ház körül

Épinfó - Aktuális

< >

Arculatváltás a ROCKWOOL-nál

Gyártói hírek, cikkek 2017. 04. 27.

A világ vezető kőzetgyapot szállítója, a ROCKWOOL Cégcsoport új logóval, arculattal és szlogennel jelentkezett. Az új stratégia középpontjában a természet közeliség és az egységesítés áll.

A dán alapítású ROCKWOOL vállalatcsoport több mint 70 éve gyárt hőszigetelő termékeket, és a világ vezető, egyik legnagyobb kőzetgyapot gyártója és forgalmazója. Az 1994 végén megalakult magyarországi leányvállalat célja a saját gyártású kőzetgyapot termékek magyarországi bevezetése volt. A cég tapolcai gyárában a mai napig is modern berendezésekkel és eszközökkel készül a hazai és a környező országok piaci igényeit kiszolgáló kőzetgyapot hőszigetelő-anyag. A non-stop gyártósorral rendelkező üzem termelésének fele Magyarországon marad, a másik felét pedig főleg Romániába, Bulgáriába és Olaszországba szállítják.

Cégcsoportunk ez év márciusában bemutatta új arculatát, új mottóját és az ehhez kapcsolódó corporate videót.

Az új szimbólum egy vulkán sematikus rajzát ábrázolja. A vulkán a vállalatunk üzleti folyamataik kiindulópontja, hiszen a kőzetgyapot termékeink fő alapanyaga a vulkáni tevékenység során képződő bazaltkő.

Az új szimbólum használatával célunk a természettel való kapcsolatunk folyamatos érzékeltetése. Ennek ugyanúgy része a természetes alapanyagok használata a gyártás során, vagy a környezet és a természeti kincsek védelmét egyaránt szolgáló, fenntartható termékek és megoldások alkalmazása az épületekben.

Ezt a logót a ROCKWOOL Csoport minden termékcsaládjában használni fogjuk. Ez a változás egységesebbé teszi a Csoport különböző termék-portfólióit, hogy az ügyfelek számára hatékonyabban és mélyebben mutassuk be, hogyan használjuk a vulkanikus kőzet természetes erejét a modern világ gazdagítására és megváltoztatására, szembe nézve a jövő kihívásaival is. Célunk emellett a ROCKWOOL jövőbeli földrajzi terjeszkedésének támogatása is.

Az új mottó: „Tegyük gazdagabbá a modern világot a bazaltkő természetes erejével” azt az üzenetet közvetíti, hogy a ROCKWOOL Csoport minden leányvállalata egy közös cél érdekében dolgozik: hogy a termékeinkkel kapcsolatba kerülők életminőségének javításával gazdagítsuk a modern világot.

Az arculatváltáshoz tartozó „The secrets of modern living” című kisfilm a modern élet támasztotta kihívásokról, és már létező, hosszú távú, fenntartható megoldásokról szól, elérhetősége: https://www.youtube.com/watch?v=_4cNQ5p0jMo  

Az új stratégia megalkotásával legfontosabb célunk partnereink, ügyfeleink, üzletfeleink előtt modern, dinamikus, a saját piacán meghatározó, egységes és erős vállalatcsoport képét kialakítani. Ennek fontos része, hogy a cégcsoportunk egyes üzleti területeire vonatkozó vizuális megjelenését egységesítsük. A logók egységesedtek, az új szimbólum használatával egyértelművé vált az összetartozás. A változással további célunk volt, hogy a világszerte 9.000 embert foglalkoztató Cégcsoportunk fontosságának megfelelő szintre hozza a kommunikációját.

Az új arculat a logón kívül érinti kiadványainkat, hirdetéseink grafikai világának aktualizálását, valamint a kommunikáció hangnemének átalakítását is. A jövőben friss, modern, pozitív életérzést sugárzó, a racionálistól az emocionális megközelítés fele elmozduló kommunikációs irányvonalat fogunk képviselni.

A jelenleg 170 főt alkalmazó ROCKWOOL Hungary Kft. Tapolca egyik kiemelt foglalkoztatója, és büszkék vagyunk arra, hogy az Uzsabányáról érkező magyar alapanyagból (magyar bazaltból), hazai munkaerővel készül a világhírű hőszigetelő-anyag.

Forrás: VM.komm Kommunikációs Tanácsadó Iroda

< >

Aktuális - Hír, cikk, ajánló

Áttevődik a hangsúly: erőteljesebben jelentek meg az elmúlt évek termékei a Contrumán

Gyártói hírek, cikkek 2024. 04. 15.

A Hörmann immáron kilépett a garázskapu gyártó egyszerű szerepéből

A Hörmann Hungária Kft. 2024-ben ismét részt vett a Contruma építőipari kiállítás- és vásáron, amelyen most először volt érezhető az a hangsúlyeltolódás, mely a cég portfólióját az elmúlt pár évben jellemezte: a garázskapuk és meghajtások mellett, már szinte nagyobb szerepet kaptak a beltéri- és bejárati ajtók.

Szakkönyv

Hefter László

Iparművészet 2023. 11. 27.

Hefter László Ferenczy Noémi-díjas üvegművész a magyarországi síküvegművészet megújítója és az üvegrestaurálás tradíciójának elkötelezett folytatója. Építészeti üvegmunkáival az alkalmazott iparművészethez, kabinet üvegfestményeivel a képzőművészethez, restaurátori munkáival a művészettörténethez járult hozzá kiemelkedően

Szakcikk

Mikor válasszunk tolóajtót, rejtett ajtót, technikai ajtót?

Nyílászárók 2023. 05. 03.
Egy lakás berendezése során rendkívül fontos, hogy a megfelelő belső nyílászárókat válasszuk ki. Lényeges szempont a praktikusság, a gazdaságosság és nem utolsósorban az esztétikum. Nézzük meg, hogy mikor milyen belső ajtókat érdemes választanunk

Szavazás

Segítse munkánkat! Ön mivel foglalkozik?