Utolsó frissítés: 2022-05-27

Szavazás

Segítse munkánkat! Ön mivel foglalkozik?

Tervezés
Kivitelezés
Gyártás - képviselet
Kereskedelem
Építkezem, építkezni fogok
Lakást, munkahelyet rendezek be
Egyéb

Könyv

Kőmunkák a kertben és a ház körül

Épinfó - Blog

< >

Ki profitál a mi offline reklámunkból?

Online tapasztalatok 2008. 01. 18.

Úgy értem, rajtunk kívül. Az egyik lehetséges válaszra egy múlt heti rádióriport kapcsán döbbentem rá, ami a férjemmel készült az egyik adón, hétköznap délelőtt 9 és 10 óra között. Mivel többnyire én szoktam figyelni, hogyan alakul honlapjai látogatottsága, a következőket tapasztaltam:

  • Már az adás alatt is jöttek érdeklődők, de legtöbben az adást követő egy órában. Érdekes kérdés mindenesetre, hogy vajon melyik lehet az a réteg, akinek hétköznap délelőtt van ideje rádiót hallgatni, és közben az internethez is ért?
  • Mindkét honlap illetve a blog látogatottsága aznap több, mint a duplájára nőtt
  • Az érdeklődők a Googleból érkeztek, és nem a cégnévre vagy a honlap hivatkozására kerestek rá, hanem az egyik könnyen megjegyezhető terméknévre
  • Másnaptól a látogatottság visszaállt a szokásos szintre

Következtetés

  • A szóbanforgó céges honlapok közül az egyik erre a szóra első helyen van a Google találati listájában. Ha ez nem így lett volna, a riportot követően a fokozott érdeklődésből leginkább a konkurens cégek profitáltak volna
  • Sőt volt, aki még így is profitált. Aki ismeri a Google Adwords hirdetési hálózatot, tudja: a fizetett hirdetések ma már nemcsak a találati listák jobb oldalán találhatók meg. Egy részük bekerül a díjmentes listák elejére, igaz, minimális színes háttérrel megkülönböztetve. Így akik aznap hirdettek erre a szóra – és voltak ilyenek – valószínűleg számos találatot kaptak

Tanulság

  • Az első, és legfontosabb szempont, hogy fontos keresőszavainkra elől legyünk a keresőkben, leginkább a Googleban
  • Ha ezt nem sikerülne elérnünk, akkor legalább hirdessünk a Googleban, mikor valamelyik offline médiában hirdetésünk jelenik meg – természetesen magas összeget ajánljunk meg, hogy a jó pozíciónk biztosítva legyen
  • Ehhez persze nemcsak az kell, hogy legyen egy Google AdWords számlánk, hanem a megfelelő összegnek rajta is kell lenni. Így ha szükséges, bármikor be tudunk indítani egy kampányt
  • Folyamatosan figyeljük honlapunk látogatottságát, legyen részletes webstatisztikánk
  • Ne becsüljük le az Internet jelentőségét!
< >

Szakkönyv

The Home Edit - Rendrakás rendesen - Hogyan rakjunk rendet, és varázsoljunk lakhelyünkből álomotthont

Lakberendezés 2022. 04. 21.
Bármennyire is zűrzavaros és zsúfolt otthonunk, ott van benne a lehetőség az igazi álomotthonhoz - csak hagyni kell kibontakozni magunkat, és megfogadni a The Home Edit: Rendrakás rendesen szerzőpárosa útmutatásait, ahogyan a hírességek is teszik

Érezd magad otthon - Lakberendezés A-tól Z-ig

Lakberendezés 2021. 11. 24.
Hogyan hozzak létre egy otthont, amely az ízlésemnek, a rendelkezésemre álló térnek és az életformámnak egyaránt megfelel? Mi mutat jól és miért? Hogyan rendezzek be egy lakást, hogy abban valóban otthon érezzem magam? Napjaink egyik legnevesebb svéd lakberendezője, Frida Ramstedt világos stílusban, gyakorlati példákkal illusztrálva vezet be bennünket az otthonteremtés alapvető szabályaiba

Unokáink is látni fogják - Portrék három évtized televíziós műsoraiból

Építészet 2021. 10. 13.

Osskó Judit 1973-tól 2007-ig volt a Magyar Televízió építészeti műsorainak szerkesztője, műsorvezetője. Az Unokáink is látni fogják c. sorozat a televízió leghosszabb életű műsorfolyama volt. 2007-ben jelent meg ezzel a címmel egy riportkötet tíz építészről, azokról a kiváló mesterekről, akik nagy hatást gyakoroltak a következő nemzedékekre. Az Unokáink is látni fogják. Portrék három évtized televíziós műsoraiból c. új kötet ennek a portrésorozatnak a folytatása, a hazai kortárs építészet kiválóságaival készített filmek nyomtatásban való megjelenítése 


Szavazás

Segítse munkánkat! Ön mivel foglalkozik?