Utolsó frissítés: 2024-02-21

Szavazás

Segítse munkánkat! Ön mivel foglalkozik?

Tervezés
Kivitelezés
Gyártás - képviselet
Kereskedelem
Építkezem, építkezni fogok
Lakást, munkahelyet rendezek be
Egyéb

Könyv

Kőmunkák a kertben és a ház körül

Épinfó - Aktuális

< >

Öt tekintélyes európai PR díjat nyert az Electrolux „Porszívók a tengerből” kampánya

Gyártói hírek, cikkek 2010. 12. 20.

Két European Excellence Awards- és három Eurobest-díjat nyert az Electrolux, „Porszívók a tengerből” elnevezésű műanyag hulladékgyűjtési kampánya. A díjakkal a vállalat nemzetközi kommunikációban nyújtott kiváló teljesítményét ismerték el.

A „Porszívók a tengerből” kampány két aranyérmet nyert a European Excellence Awards (Európai Kiválósági Díj) díjkiosztón. A műanyag hulladékgyűjtési kampány ’A legjobb nemzetközi kommunikáció’ és ’A legjobb kampány’ kategóriákban bizonyult a legjobbnak.

A Eurobest az európai kreatív hirdetési piac egyik legnevesebb díja, melyre idén először lehetett PR kategóriában nevezni. A „Porszívók a tengerből” kampány két ezüstérmet nyert ’Vállalati hírnév’ illetve ’A legjobb PR-alapú integrált kampány’, és egy bronzérmet ’A legjobb digitális PR munka’ kategóriában.

„Természetesen nagyon örülünk az elismeréseknek, de a valódi győzelemnek azt tartjuk, hogy a kampánnyal fel tudtuk hívni az emberek figyelmét a műanyagszennyezés problémájára” – mondta Julia Emmerich, az Electrolux európai PR-vezetője. „A díj valójában a teljes csapatot illeti, az Electrolux alkalmazottait és a külső csapattagokat egyaránt, hiszen a partnereink, a környezetvédelmi szakemberek és a kutató szervezetek tudása és segítsége nélkül mindezt nem tudtuk volna elérni.”

Az Electrolux 2010 júliusában indította útjára a „Porszívók a tengerből” elnevezésű, nemzetközi műanyag hulladékgyűjtési kampányt, mellyel a műanyagszennyezés problémájára és az újrahasznosítható műanyag hiányára kívánja felhívni a figyelmet. Az óceánok ugyanis tele vannak műanyaghulladékkal, míg a szárazföldön hiány van a környezetbarát termékek, például a porszívók gyártásához szükséges újrahasznosított műanyagból. Az Electrolux és a kampányban résztvevő partnerszervezetek a világ hat nagy óceánjából és tengeréből – korallzátonyokról, partszakaszokról, homokos strandokról és sziklanyiladékokból – gyűjtöttek műanyagtörmeléket. Az összegyűjtött műanyagot felhasználva eddig öt koncepció porszívót készítettek el, melyek mindegyike, külső jegyeiben arra az óceánra vagy tengerre utal, ahonnan az alapanyagul szolgáló műanyag származik.

A kereskedelmi forgalomban is kapható Electrolux zöld porszívók, az UltraOne Green, az UltraSilencer Green, az UltraActive Green, az ErgoSpace Green és a Jetmaxx Green, burkolatának és alkatrészeinek – modelltől függően – 55-70 százaléka újrahasznosított műanyagból készül, és akár 50% energiát is megtakaríthatunk velük egy átlagos 2000 watt teljesítményű porszívóhoz képest.

A „Porszívók a tengerből” kampány folyamatosan nyomon követhető a

Forrás: Morpho Communications

< >

Aktuális - Hír, cikk, ajánló

Lakhatási gondok, példamutató önkormányzatok

Hírek 2024. 02. 21.

Pályázati felhívást tett közzé a Habitat for Humanity Magyarország

Országos pályázatot indít a Habitat for Humanity Magyarország ‘Önkormányzatok a lakhatásért’ címmel. Azokat az önkormányzatokat szeretnék díjazni és felhívni eredményeikre a figyelmet, amelyek a 2019/2024-es ciklusban kiemelten foglalkoztak a lakhatással kapcsolatos problémákkal és előremutató intézkedéseket vezettek be. Három kategóriában várják a jelentkezéseket 2024. április 2. éjfélig

Szakkönyv

Hefter László

Iparművészet 2023. 11. 27.

Hefter László Ferenczy Noémi-díjas üvegművész a magyarországi síküvegművészet megújítója és az üvegrestaurálás tradíciójának elkötelezett folytatója. Építészeti üvegmunkáival az alkalmazott iparművészethez, kabinet üvegfestményeivel a képzőművészethez, restaurátori munkáival a művészettörténethez járult hozzá kiemelkedően

Szakcikk

Mikor válasszunk tolóajtót, rejtett ajtót, technikai ajtót?

Nyílászárók 2023. 05. 03.
Egy lakás berendezése során rendkívül fontos, hogy a megfelelő belső nyílászárókat válasszuk ki. Lényeges szempont a praktikusság, a gazdaságosság és nem utolsósorban az esztétikum. Nézzük meg, hogy mikor milyen belső ajtókat érdemes választanunk

Szavazás

Segítse munkánkat! Ön mivel foglalkozik?