Utolsó frissítés: 2019-12-04

Szavazás

Segítse munkánkat! Ön mivel foglalkozik?

Tervezés
Kivitelezés
Gyártás - képviselet
Kereskedelem
Építkezem, építkezni fogok
Lakást, munkahelyet rendezek be
Egyéb

Könyv

Zöldtetők

Épinfó - Blog

Online tapasztalatok

Sajtóközlemények - az internet másképp működik

Online tapasztalatok 2009. 07. 14.
Hol az online sajtóanyag optimális helye?

Hírlevél

Online tapasztalatok 2008. 09. 20.
Korábban gyakori volt, hogy naponta akár 2-3 terméktájékoztató is jött a gyártóktól - postán. Ma jó, ha havonta jön ennyi. Most a hírlevél a divat, e-mailben. Nem a legális, feliratkozós hírlevél persze, hanem a kéretlen reklám (spam). 

Ki profitál a mi offline reklámunkból?

Online tapasztalatok 2008. 01. 18.
Úgy értem, rajtunk kívül. Az egyik lehetséges válaszra egy múlt heti rádióriport kapcsán döbbentem rá

Web-ergonómia, használhatóság

Online tapasztalatok 2006. 09. 15.
A szakmai honlap esetében kiemelt cél, hogy megrendeléseket hozzon. A jó teljesítményhez azonban önmagában kevés, ha honlapunkat sokan keresik fel. Legalább annyira fontos, hogy a látogató tudja használni, megfelelően tájékozódjon rajta, megtalálja a keresett információkat. Ne bízzunk abban, hogy ha problémával szembesül a honlap használata során, majd megpróbálja megoldani - sokkal inkább elhagyja azt, és a konkurenciánkat fogja felkeresni.

Kereső-kifejezés típusok

Online tapasztalatok 2006. 03. 14.

Az Épinfó – vagy bármely más honlap – statisztikájának elemzése nemcsak érdekes feladat, de egyben a további fejlesztés, a látogatottság-növelés egyik legjobb eszköze is. Fontos tudnunk, látogatóink honnan, milyen kereső-kifejezést használva, honlapunk mely oldalaira érkeznek

« < 1 > »

Szavazás

Segítse munkánkat! Ön mivel foglalkozik?