Utolsó frissítés: 2021-02-09

Szavazás

Segítse munkánkat! Ön mivel foglalkozik?

Tervezés
Kivitelezés
Gyártás - képviselet
Kereskedelem
Építkezem, építkezni fogok
Lakást, munkahelyet rendezek be
Egyéb

Könyv

Kőmunkák a kertben és a ház körül

Épinfó - Blog

< >

Ki profitál a mi offline reklámunkból?

Online tapasztalatok 2008. 01. 18.

Úgy értem, rajtunk kívül. Az egyik lehetséges válaszra egy múlt heti rádióriport kapcsán döbbentem rá, ami a férjemmel készült az egyik adón, hétköznap délelőtt 9 és 10 óra között. Mivel többnyire én szoktam figyelni, hogyan alakul honlapjai látogatottsága, a következőket tapasztaltam:

  • Már az adás alatt is jöttek érdeklődők, de legtöbben az adást követő egy órában. Érdekes kérdés mindenesetre, hogy vajon melyik lehet az a réteg, akinek hétköznap délelőtt van ideje rádiót hallgatni, és közben az internethez is ért?
  • Mindkét honlap illetve a blog látogatottsága aznap több, mint a duplájára nőtt
  • Az érdeklődők a Googleból érkeztek, és nem a cégnévre vagy a honlap hivatkozására kerestek rá, hanem az egyik könnyen megjegyezhető terméknévre
  • Másnaptól a látogatottság visszaállt a szokásos szintre

Következtetés

  • A szóbanforgó céges honlapok közül az egyik erre a szóra első helyen van a Google találati listájában. Ha ez nem így lett volna, a riportot követően a fokozott érdeklődésből leginkább a konkurens cégek profitáltak volna
  • Sőt volt, aki még így is profitált. Aki ismeri a Google Adwords hirdetési hálózatot, tudja: a fizetett hirdetések ma már nemcsak a találati listák jobb oldalán találhatók meg. Egy részük bekerül a díjmentes listák elejére, igaz, minimális színes háttérrel megkülönböztetve. Így akik aznap hirdettek erre a szóra – és voltak ilyenek – valószínűleg számos találatot kaptak

Tanulság

  • Az első, és legfontosabb szempont, hogy fontos keresőszavainkra elől legyünk a keresőkben, leginkább a Googleban
  • Ha ezt nem sikerülne elérnünk, akkor legalább hirdessünk a Googleban, mikor valamelyik offline médiában hirdetésünk jelenik meg – természetesen magas összeget ajánljunk meg, hogy a jó pozíciónk biztosítva legyen
  • Ehhez persze nemcsak az kell, hogy legyen egy Google AdWords számlánk, hanem a megfelelő összegnek rajta is kell lenni. Így ha szükséges, bármikor be tudunk indítani egy kampányt
  • Folyamatosan figyeljük honlapunk látogatottságát, legyen részletes webstatisztikánk
  • Ne becsüljük le az Internet jelentőségét!
< >

Szakkönyv

Több mint festék - Riportkönyv

Ez a kötet a "Több mint tüzép" című könyv folytatása. A festéknagykereskedők és az iparág néhány további képviselőjének a szakmai életét mutatja be, azt, hogy milyen gazdasági viszonyok között jött létre a festékesek számára is a rendszerváltozás

Winwin az ingatlanpiacon - Home Staging mesterfokon

Ingatlan 2020. 10. 02.

Az első, magyar nyelvű, home stagingről szóló könyv, amiből megtudhatod, hogyan add el ingatlanodat a leggyorsabban, a lehető legrövidebb idő alatt. A szerzők szakértői az ingatlanok eladásra való tudatos felkészítésének, melynek sikerét és létjogosultságát tevékenységükkel naponta bizonyítják

Több mint tüzép - Riportkönyv

Hogyan nőtt ki a magyarországi építőanyag-kereskedelem a tüzépekből? Milyen nehézségek és lehetőségek adódtak a rendszerváltáskor? Hogyan lehetett saját vállalkozást kezdeni a semmiből? Hogyan alakult át a hiánygazdaság az építőanyag-kereskedelem területén is piacgazdasággá? Földi Tamás riportkönyve a magyar építőipar egy speciális szegmensének fejlődéstörténetét tárja fel a kulcsszereplők bemutatásán keresztül

Szavazás

Segítse munkánkat! Ön mivel foglalkozik?