Utolsó frissítés: 2020-03-30

Szavazás

Segítse munkánkat! Ön mivel foglalkozik?

Tervezés
Kivitelezés
Gyártás - képviselet
Kereskedelem
Építkezem, építkezni fogok
Lakást, munkahelyet rendezek be
Egyéb

Könyv

Zöldtetők

Épinfó - Aktuális

< >

Öt tekintélyes európai PR díjat nyert az Electrolux „Porszívók a tengerből” kampánya

Gyártói hírek, cikkek 2010. 12. 20.

Két European Excellence Awards- és három Eurobest-díjat nyert az Electrolux, „Porszívók a tengerből” elnevezésű műanyag hulladékgyűjtési kampánya. A díjakkal a vállalat nemzetközi kommunikációban nyújtott kiváló teljesítményét ismerték el.

A „Porszívók a tengerből” kampány két aranyérmet nyert a European Excellence Awards (Európai Kiválósági Díj) díjkiosztón. A műanyag hulladékgyűjtési kampány ’A legjobb nemzetközi kommunikáció’ és ’A legjobb kampány’ kategóriákban bizonyult a legjobbnak.

A Eurobest az európai kreatív hirdetési piac egyik legnevesebb díja, melyre idén először lehetett PR kategóriában nevezni. A „Porszívók a tengerből” kampány két ezüstérmet nyert ’Vállalati hírnév’ illetve ’A legjobb PR-alapú integrált kampány’, és egy bronzérmet ’A legjobb digitális PR munka’ kategóriában.

„Természetesen nagyon örülünk az elismeréseknek, de a valódi győzelemnek azt tartjuk, hogy a kampánnyal fel tudtuk hívni az emberek figyelmét a műanyagszennyezés problémájára” – mondta Julia Emmerich, az Electrolux európai PR-vezetője. „A díj valójában a teljes csapatot illeti, az Electrolux alkalmazottait és a külső csapattagokat egyaránt, hiszen a partnereink, a környezetvédelmi szakemberek és a kutató szervezetek tudása és segítsége nélkül mindezt nem tudtuk volna elérni.”

Az Electrolux 2010 júliusában indította útjára a „Porszívók a tengerből” elnevezésű, nemzetközi műanyag hulladékgyűjtési kampányt, mellyel a műanyagszennyezés problémájára és az újrahasznosítható műanyag hiányára kívánja felhívni a figyelmet. Az óceánok ugyanis tele vannak műanyaghulladékkal, míg a szárazföldön hiány van a környezetbarát termékek, például a porszívók gyártásához szükséges újrahasznosított műanyagból. Az Electrolux és a kampányban résztvevő partnerszervezetek a világ hat nagy óceánjából és tengeréből – korallzátonyokról, partszakaszokról, homokos strandokról és sziklanyiladékokból – gyűjtöttek műanyagtörmeléket. Az összegyűjtött műanyagot felhasználva eddig öt koncepció porszívót készítettek el, melyek mindegyike, külső jegyeiben arra az óceánra vagy tengerre utal, ahonnan az alapanyagul szolgáló műanyag származik.

A kereskedelmi forgalomban is kapható Electrolux zöld porszívók, az UltraOne Green, az UltraSilencer Green, az UltraActive Green, az ErgoSpace Green és a Jetmaxx Green, burkolatának és alkatrészeinek – modelltől függően – 55-70 százaléka újrahasznosított műanyagból készül, és akár 50% energiát is megtakaríthatunk velük egy átlagos 2000 watt teljesítményű porszívóhoz képest.

A „Porszívók a tengerből” kampány folyamatosan nyomon követhető a

Forrás: Morpho Communications

< >

Aktuális - Hír, cikk, ajánló

Amíg lehet, az építőipari szakemberek dolgozni akarnak

Gyártói hírek, cikkek 2020. 04. 01.

A Mapei Kft. 400 szakember megkérdezésével felmérést végzett a koronavírus-járvány építőiparra gyakorolt hatásairól

Szakkönyv

Rend a lelke mindennek! - Ötletek, praktikák, titkok a rendezett otthonhoz

Lakberendezés 2020. 02. 29.
A legtöbben felesleges kacatoktól és lomoktól mentes, rendezett környezetre vágyunk, ám a rendrakásnak már a gondolata is feszültséget vált ki. A szerző hasznos tanácsokat és szempontokat kínál, hogy mi alapján dönthetjük el, mi az, amit érdemes megőriznünk, és mi az, ami nélkül prímán megleszünk, legyen szó akár a konyháról, a hálószobáról vagy a gyerekek birodalmáról.

Szakcikk

Tárolás kis helyiségben - 5 tipp a rendszerezéshez

A kis helyiségekben való tárolás nem csak a helyszűke, de lakhatási és esztétikai szempontból is problémás lehet. Ilyen esetben sokszor újabb és újabb holmikba ütközünk, amiket aztán egyik helyről a másikra pakolunk, s idővel a kialakult káosznak köszönhetően nagyon nehéz lesz megtalálni azt, amit éppen keresünk.  Mindez nem azt jelenti, hogy kis helyiségben nem lehet eredményes tárolási rendszert kialakítani, csupán annyit, hogy kreatívabb megoldásokat kell választani

Szavazás

Segítse munkánkat! Ön mivel foglalkozik?