Utolsó frissítés: 2021-04-06

Szavazás

Segítse munkánkat! Ön mivel foglalkozik?

Tervezés
Kivitelezés
Gyártás - képviselet
Kereskedelem
Építkezem, építkezni fogok
Lakást, munkahelyet rendezek be
Egyéb

Könyv

Kőmunkák a kertben és a ház körül

Épinfó - Aktuális

< >

Új divíziót nyitott a Terrán

Gyártói hírek, cikkek 2020. 02. 25.
Jankó Árpád, a Terrán új divíziójának vezetője
Jankó Árpád, a Terrán új divíziójának vezetője

Forradalmi innovációjára, a GENERON napelemes tetőcserépre fókuszáló, új divíziót hozott létre a Terrán Tetőcserép Gyártó, melynek élére Jankó Árpád került. Az elektronikai iparban három kontinensen tapasztalatokat szerzett szakember komoly potenciált lát az unikális termékben, céljai között szerepel a nemzetközi terjeszkedés is.

Új divíziót nyitott a Terrán, így a napelemes tetőcserépre, a GENERON-ra még nagyobb hangsúlyt helyez a vállalat. Az üzletág élére Jankó Árpádot nevezték ki, aki villamosmérnökként, a Siemensnél kezdte pályafutását, majd a japán Furukawa kötelékében és skandináv nagyvállalatoknál is dolgozott hosszabb ideig. Széles körű tapasztalattal rendelkezik termék- és gyártástechnológiai, valamint üzletfejlesztési területen, a Terránhoz a finn elektronikai iparból érkezett.

A Generon egy olyan innovatív napelemes tetőcserép, amely esetében a napelemes modulokat úgy integrálják a cserepekre, hogy azok felhelyezése és megjelenése szinte megegyezik a hagyományos tetőcserepekével. A vásárlók a hatalmas napelemtáblák helyett rendkívül esztétikus, ám hatékony alternatív megoldást találhatnak arra, hogy házuk minél nagyobb százalékban megújuló napenergiát használjon, ezzel csökkentve otthonuk ökológiai lábnyomát.

„A Terrán Generon rendkívül előremutató, olyan potenciált látok benne, ami a saját piacán forradalmi változást fog hozni. A napelemes tetőcserép egy következő szintre emeli a környezettudatosságot és nem feledkezik meg az esztétikumról sem. Ezt a kombinációt az építészek és a fogyasztók egyaránt üdvözlik. A technológiai innováció, a szépre való igény és a felelős fogyasztói magatartás ötvöződik a termékben” – fogalmazott a részleg vezetője.

A szakember Európában, Ázsiában és Amerikában szerzett tapasztalatait nagy erőkkel forgatja most a magyar családi tulajdonban lévő Terrán új divíziójának felépítésébe: „A feladatom a Generon további termékfejlesztése, és az ezt lehetővé tevő szervezet létrehozása, a gyártástól a minőségbiztosításon át az értékesítésig” – tette hozzá az új igazgató. „Rövid távon az alapcsapatot állítjuk össze, valamint korszerűsítjük a gyártást, hogy a hatékony működéssel egyre versenyképesebb terméket tudjunk kínálni a piacon. Nem titkolt célunk ugyanis, hogy a Generon egy szélesebb réteg számára is elérhetővé váljon.”

A Terrán mára Magyarország mellett 8 országban van jelen. Jankó Árpád további feladata lesz a Generon terméken keresztül a nemzetközi terjeszkedés elősegítése is, elsősorban Nyugat-Európára fókuszálva. A termék és a technológia exportálásában is látja a lehetőséget, nem alaptalanul. Az úttörő fejlesztés tavaly a szlovákiai és hazai építőipari kiállításon, a Construmán is elnyerte a nagydíjat, ezenkívül az E.ON Energy Globe Award Magyarországi fordulójában szintén elismeréssel tüntették ki, a GENERON kategóriagyőzelemmel zárta a versenyt.

Forrás: Sans Cliché

< >

Aktuális - Hír, cikk, ajánló

A fiatalok albérlet helyett ingatlant vásárolnának

Ingatlan 2021. 02. 09.

Minden harmadik vásárló igényli a szakmai segítséget az ingatlan és pénzügyek terén egyaránt

Az idei évben a felnőtt magyar lakosság ötöde tervezi ingatlan vásárlását, derült ki a Duna House és a Reacty Digital kutatásából. A leendő vásárlók közül sokan a legfiatalabb generáció tagjai, akik már megtalálták párjukat és élettárssal élnek, igaz, még gazdaságilag inaktívak. Ők átlagon felüli arányban élnek jelenleg albérletben, és piaci tapasztalatok alapján a legnagyobb részük ki tudja használni az Otthonteremtési program nyújtotta támogatásokat, kedvezményeket

Szakkönyv

Több mint festék - Riportkönyv

Ez a kötet a "Több mint tüzép" című könyv folytatása. A festéknagykereskedők és az iparág néhány további képviselőjének a szakmai életét mutatja be, azt, hogy milyen gazdasági viszonyok között jött létre a festékesek számára is a rendszerváltozás

Szakcikk

Szilárd alapra lehet nagy dolgokat építeni

Építőanyagok 2020. 07. 29.
30 évvel ezelőtt alapították a Lasselsberger Kft-t, amely egy gyors névmódosítást követően Lasselsberger-Knauf néven hamar a hazai építőanyaggyártás egyik meghatározó szereplője lett. Az elmúlt három évtizedben termékei és innovációi révén a cég nem csak Magyarországon vált ismertté és jó pár termékkategória tekintetében piacvezetővé, de a régióban is komoly hídfőállásokat épített ki. Egy országokon túlívelő sikertörténet, ami Veszprémből indult

Szavazás

Segítse munkánkat! Ön mivel foglalkozik?