Utolsó frissítés: 2020-10-19

Szavazás

Segítse munkánkat! Ön mivel foglalkozik?

Tervezés
Kivitelezés
Gyártás - képviselet
Kereskedelem
Építkezem, építkezni fogok
Lakást, munkahelyet rendezek be
Egyéb

Könyv

Kőmunkák a kertben és a ház körül

Épinfó - Aktuális

< >

Külföldön is sikeresen terjeszkedik a Diego

Gyártói hírek, cikkek 2018. 02. 06.

Újabb elismerés a régió egyik legnagyobb, magyar központú franchise hálózatának

A Magyar Franchise Szövetség a szakma legrangosabb elismeréseit február 1-jén adta át. A Külföldön Sikeresen Terjeszkedő Hazai Hálózat díját idén (második alkalommal) a Diego nyerte el. A társaság expanziós terveinek megfelelve – a szlovák és román városokban induló új boltok mellett – újabb európai országban bővítette hálózatát: decemberben megnyitotta Csehországban első franchise üzletét; ezzel már 4 országban, 151 áruházzal működik a régió egyik legnagyobb, magyar központú franchise hálózata.

A Magyar Franchise Szövetség által a Diegonak odaítélt díj

A Magyar Franchise Szövetség által a Diegonak odaítélt "Külföldön Sikeresen Terjeszkedő Hazai Hálózat" díja

A díj odaítélésben kiemelt szerepet kapott az, hogy a folyamatos fejlesztések és a termékkínálat bővítése mellett tavaly a Diego három európai fővárosban nyitott új franchise áruházakat: Szlovákiában (Pozsony, Bratislava-Rožňavská) júniusban nyílt meg a második, közel 600 m² alapterületű áruház; a román fővárosban (Bucureşti Pallady) novemberben indult a pozsonyival szinte azonos méretű, harmadik bukaresti bolt, így ez volta Diego százötvenedik franchise üzlete. A terjeszkedés során decemberben a cég új országhatárt lépett át azzal, hogy megnyitotta Csehország első Diego áruházát, Prága egyik bevásárlónegyedében (Praha Čestlice) lévő, 800 m²-t meghaladó üzletében.

A prágai Diego áruház

A prágai Diego áruház

„2017 több okból is különleges és lendületes volt számunkra. Amellett, hogy 25 évesek lettünk, a hálózat intenzív és extenzív fejlődésen ment keresztül, amit a régióban indult összesen 12 új és megújult Diego áruház is alátámaszt. Az újabb szakmai elismeréshez és a boltnyitások eredményességéhez a meglévő franchise partnereink ajánlásai és tapasztalatai is nagyban hozzájárultak” – mondta el dr. Vida Zsuzsanna ügyvezető. Majd hozzátette: terveik szerint 3 éven belül a hazai Diego áruházak száma 100-ra fog nőni, a román (34-ről 62-re) és a szlovák (19-ről 38-ra) boltok mennyisége pedig duplázódik. Ez utóbbiakban – a Diego Akadémia keretein belül – idén ősztől képzési központjait is létrehozza. Expanziós irányaikhoz mérten a társaság 2020-ra 200 franchise rendszerben működő Diego üzlettel és a teljes, négyországos hálózati forgalom 80%-os növekedésével számol.

A Magyar Franchise Szövetség adatai szerint közel 350 franchise hálózat működik Magyarországon, és közel húszezer partnerén keresztül 100 000 embernek biztosít állandó munkahelyet.

Forrás: B&D ComMedia Kommunikációs Iroda

< >
Kapcsolódó katalógus oldal(ak):
Burkolatok

Aktuális - Hír, cikk, ajánló

Elindult a DANUrB+ nemzetközi kutatási program

Hírek 2020. 10. 22.

DANUrB+ Interreg DTP projekt a regionális és települési fenntarthatóság erősítésére a Duna-menti kulturális örökség felértékelése révén

2020. szeptember 25-én 100 résztvevővel megtartottuk a DANUrB+ projekt Kick-off konferenciáját, a korszellemnek megfelelően az online térben. Az ezzel elindult és 2022-ig tartó program a 2017-2019 között sikeresen megvalósult DANUrB projekt folytatása. Célja a dunai identitás erősítése, és egy közös kulturális hálózat és turisztikai márkanév létrehozása. Ezeket a célokat a projekt a Duna menti települések és nemzetek kapcsolatainak támogatásával, valamint a rejtett kulturális és társadalmi értékek jobb gazdasági és társadalmi megtérülésén keresztül kívánja elérni

Szakkönyv

Több mint festék - Riportkönyv

Ez a kötet a "Több mint tüzép" című könyv folytatása. A festéknagykereskedők és az iparág néhány további képviselőjének a szakmai életét mutatja be, azt, hogy milyen gazdasági viszonyok között jött létre a festékesek számára is a rendszerváltozás

Szakcikk

Szilárd alapra lehet nagy dolgokat építeni

Építőanyagok 2020. 07. 29.
30 évvel ezelőtt alapították a Lasselsberger Kft-t, amely egy gyors névmódosítást követően Lasselsberger-Knauf néven hamar a hazai építőanyaggyártás egyik meghatározó szereplője lett. Az elmúlt három évtizedben termékei és innovációi révén a cég nem csak Magyarországon vált ismertté és jó pár termékkategória tekintetében piacvezetővé, de a régióban is komoly hídfőállásokat épített ki. Egy országokon túlívelő sikertörténet, ami Veszprémből indult

Szavazás

Segítse munkánkat! Ön mivel foglalkozik?